środa, 22 lutego 2012

Maseczka Ava z ekstraktem z pomidora

Hej i czołem dziewczyny:):)


 O maseczkach z Ava czytałam bardzo dużo dobrego, więc jak zobaczyłam je u siebie w Rossmannie moje oczy zaświeciły się jak żarówki:) Chciałam napisać "trzy słowa" o moich odczuciach dot. tej maseczki. Zapraszam do mini lektury:)






 Nazwa: Maseczka z ekstraktem z pomidora, do cery przesuszonej i wrażliwej
Pojemność: 7 ml
Cena: nie więcej niż 2 zł. 

Od producenta:
 Wygładzająco - odżywcza maseczka do pielęgnacji twarzy i szyi, przeznaczona do skóry wrażliwej oraz przesuszonej m. in. słońcem, złą pielęgnacją przebywaniem w nienawilżonych pomieszczeniach. Zawiera kompleks witamin A, E, F, H oraz wyciąg z owoców pomidora "Rio Grande" o dużej ilości likopenu, karotenoidów (źródło prowitaminy A), antyoksydantów (witamin E,C) oraz innych składników mineralnych. Likopen, dwa razy skuteczniejszy niż beta-karoten w ochronie skóry przed szkodliwym działaniem zanieczyszczenia środowiska, chroni ją również przed promieniami UV. Wyłapuje wolne rodniki i zapobiega starzeniu się skóry. Maseczka Pomidorowa wygładza skórę, podnosi poziom jej nawilżenia, poprawia elastyczność, jędrność i napięcie. Działa przeciwstresowo. Polecana w naturalnej kuracji odmładzającej. 


W okresie zimowym moja skóra ma skłonność do przesuszania się ( chyba nie tylko moja). Najdokuczliwsze miejsca to okolice brody i nosa. 

Maseczka starczyła mi na dwa razy. Skóra po jej zastosowaniu  rzeczywiście poprawiła się....Była odżywiona, nawilżona, gładka i jędrna.  

Przy aplikacja działałam zgodnie z zapisem na saszetce tzn. nałożyłam dość grubą warstwę na całą twarz oczywiście omijając okolice oczu po czym zostawiłam co całkowitego wchłonięcia. Maseczka wsiąkła w mą skórę po upływie ok 15-20 minut, po czym został tłustawy film, przed samym snem użyłam toniku by go usunąć.Zaś przy drugim razie jak już wsiąkła to nic nie zmywałam tylko położyłam się tak spać. Skóra rano była nawilżona i "pełna życia".

Konsystencje nazwałabym jako średnio gęstą, nie ma problemu z aplikacją na twarz. 
Zapach dość przyjemny, szczerze powiedziawszy to myślałam , że będzie pachniał pomidorem, ale nie....

Jeśli jeszcze nie korzystałyście to serdecznie Wam ją polecam.
Ja narobiłam wczoraj zapasów, bo gdzieś wyczytałam , że maję je wycofywać z Rossmanów, a strzeżonego Pan Bóg strzeże. A przecież u mnie się nie zmarnują się:)


Używałyście już tą maseczkę? Jestem ciekawa Waszych odczuć na jej temat. 


Może macie jakieś potwierdzone informacje dot. tego czy rzeczywiście wycofują te maseczki z Rossmanów?


Pozdrawiam 
Ania



Biorę się za zdjęcia paczek jakie przyszły do mnie dzisiaj i w poniedziałek:) 
Mam nadzieję, że uda mi sie jeszcze dzisiaj dodać notkę z nimi dzisiaj.  
 



34 komentarze:

  1. o, ciekawe. jak mi się skończą maseczki to zakupię. może jeszcze będą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekałam na recenzje i ją mam :).
    Dziś aplikowałam maseczkę z marion -spa odżywczo nawilżającą i jestem rozczarowana, bo nic a nic nie nawilżyła, co najwyżej miała ładny zapach i tyle... a więc czas iść do rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam i chyba w ogóle nie miałam styczności z tą firmą,
    ale jeśli tylko mają do innego rodzaju skóry to chętnie wypróbuję, bo cena zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie słyszałam o maseczce z pomidora :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm chyba skorzystam, bo mi strasznie schodzi skóra z nosa i mam problem czołem :P Dobrze znać o niej opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to pora zawitać do rossmana i się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o maseczce z pomidora to jeszcze nie słyszałam.. fajnie wiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. woooow a ja zawsze myslalam ze one sa czerwone i naprawde pomidorowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą maseczkę :) Ma świetne działanie i niewiele kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. też myślałam ,że będzie pachnieć pomidorem i dlatego jej nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię tych maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo :) nie widziałam ich w Rossmanie. Kupię jakąś jak jeszcze będą:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zraziłam maseczką z algami. Zapach tak mnie odpychał, że ją zmyłam i nie doczekałam efektów :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam je kiedyś w Rossmannie, ale nie kupowałam :)
    Następnym razem na pewno się w nią zaopatrzę :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze jej nie używałam, a niedawno kupiłam jakąś maseczkę z Avy ale jeszcze jej nie stosowałam, mam nadzieję, że też się dobrze spiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wiele dziewczyn zachwala tę maseczkę. ja w roli masek używam glinek, najlepiej się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie używałam żadnej maseczki z Avy

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam maseczek tej firmy, ale mnie właśnie zainteresowałaś nimi ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzialm ja w naturze, dawalu ja gratis do wiekszych zakupow. Moze wyprobuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam tej maseczki, za to tutti frutti przypadła mi do gustu. Też słyszałam, że mają je wycofywać.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam maseczkę z rokitnikiem i też zestaw kremów. stosuje je pierwszy tydzień i to co mogę powiedzieć to to, że mi służą :) myślę , że inne produkty i między innymi owa maseczka są równie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jej nigdy, a za każdym razem będąc w rossie jak rzuciła mi się w oczy pomyślałam "pewnie bubel" a więc następnym razem ładnie ją przeproszę i wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam,ale będę mieć też dużo o niej czytałam i jestem ciekawa,nie wiedziałam że jest ona w rossmanie,dzięki za cynk;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Skuszę się na nią jeżeli dorwę ja w którymś Rossmanie :)

    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosuję ją już od jakiegoś czasu i dla mnie to bardzo dobra maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze tej maseczki, a wygląda fajne. Ostatnio mam maseczkowy szał. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja muszę lecieć i też sobie zrobić na nią zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hehe ja się też zdziwiłam, że po pierwszych ćwiczeniach poczułam się taka fit i czułam się silniejsza jak ta jilian :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie próbowałam ale teraz muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo lubie tą maseczke, chyba jest jedną z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.