środa, 23 maja 2012

Moja majowa piękność

Hej dziewczyny:)

Każda z Nas ma jakieś kolory lakierów do paznokci, których nie znosi i takich nie kupuje. Ja mam takie dwa żółty i czarny. Mam jeden żólty z GR Miss Selene, ale strasznie wygląda na paznokciach i powiedziałam sobie nigdy więcej żółci.
Jednak gdy Wibo wprowadziło ostatnio nową serię Amazing Amazone wypatrzyłam jakąś nową kolekcję Candy Pastel trend. Kolorki są przepiękne, delikatne i pastelowe. Miałam wziąść jakiś ceglasty kolor, ale zobaczyłam piękną pastelową żółć.
Pomyślałam lakiery nie są drogie, bo kosztują ok 5zł.

Minęło trochę czasu zanim go użyłam i musze Wam przyznac, że się zakochałam w nim. Jest piękny. Zobaczcie same: (próbowałam jak mogłam oddać jego urok)









W rzeczywistości wygląda jednak ładniej. Ja mam już łapki opalona, więc wygląda to bardzo ładnie. 
Kolor jegoto kolor żółty, pastelowa żółć, która wygląda bardzo delikatnie. Lakier ma lekki shimmerek, który jest słabo widoczny. 
Obawiałam się krycia, że będzie potrzebnych  z 5 warstw. Na zdjęciach powyżej mam ich 2 jednak na upartego można byłoby dołożyć jeszcze jedną. 
Sechł dość szybko, pędzelek typowy dla tej serii. Konsystencja w sam raz, nie miałam problemów z aplikacją lakieru ( o dziwo nawet skórek sobie nie pomalowałam:).
Jedyne ale to zmywanie, strasznie ciężko się go usuwa z paznokcia. Ale wybaczam mu to, bo w realu wygląda bosko:)

Mam ochotę na jakieś inne kolory z tej serii:)


I jak Wam się podoba??
Trafił się Wam jakis lakier, do którego byłyście uprzedzone, a jednak zmieniłyście zdanie z jakiegoś powodu?

Ania

42 komentarze:

  1. żeby daleko nie szukać, byłam uprzedzona do tego który pokazywałam ostatnio z wibo. kolor 410. później się do niego przekonałam.
    ten pastelowy żółtej ładny. :) nigdy nie miałam żółtego lakieru, ale chyba niebawem to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kolorek-mam


    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Pastele są boskie :)! Jeszcze właśnie takiego żółtego mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, czuję się mocno skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja dzisiaj zakupiłam brzoskwinkę z candy pastel drend i zółty z miss sporty! :)
    Zapraszam do mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam odcień, jednak musiałam nałożyć aż 4warstwy, by efekt mnie zadowolił. na szczęście szybko schnie i pięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorek, ja osobiście miałam kiedyś 2 lakiery z AVONU żółty i zielony, i to chyba był mój najgorszy wybór jeśli chodzi o lakiery. Teraz staram się kupywać sprawdzone :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebię :*

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie żółcie, jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem tak : przedwczoraj w rossmanie chciałam go kupić, wszystko zachęca - cena, wcześniejsze doświadczenia z Wibo. Jedna rzecz mnie zniechęciła.... to, że posiadam prawie 40 lakierów! ;o kiedy ja to zużyję... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. prawdziwy wakacyjny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam tak z Eveline Hiolografic Shine 414, gdyż jego brat nr 405 odpryskiwał tego samego lub następnego dnia. ale 414 okazał się przeciętnym lakierem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, ja mam bardzo podobny z Miss Sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor, też lubię Wibo:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor i jak na żółciaka to bardzo dobre krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękny :) Widziałam tą kolekcję i dość dużo lakierów mi się z niej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mniam mniam
    piękny kolorek
    ja mam cały czas kruche paznokcie :(
    te tipsy dały im w kość :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny!czegoś takiego szukałam,jutro po niego lecę:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na Twoich paznokciach bardzo mi się podoba :) Ale mi się niestety moje nie podobają i ciężko z nimi dojść do ładu, więc niestety żółtego nie kupię... Ja bym do czarnego i żółtego ze swojej strony dodała zielony ;)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie fajny z niego żółtek.Muszę poszukac jakiejś pastelowej żółci.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny jest ten żółtek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super kolorek :) ale przy moich bladych dłoniach chyba nie prezentowałby się dobrze ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor piekny, szkoda tlyko ze dlugo schnie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny.

    O, trafił się, Aniu, i to nieraz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny kolor - jeszcze do wczoraj też miałam żółty na paznokciach, ale z MIYO :))

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie, że pokazałaś go "bliżej" :-) bardzo mi się podoba :-)
    ostatnio kupiłam sobie lawendowy lakier NYC, z którego jestem trochę niezadowolona.. na razie stoi i zobaczę jaki będzie jego dalszy los! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny kolor :) Mnie brakuje właśnie pastelowego żółtego w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow 120!mój każdy jest używany i ani jeden nie zaschnięty:)całe szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooooj tak lakier jest genialny :) na Twoich panzokciach rpezentuje sie rewelacyjnie ;)

    dziekuje za opinie ;)) w sumie mi tez ale jakos tak tym dniu chcialam je zaprezentowac haha :D

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mój kolor, ale u innych mi nie przeszkadza, więc ładnie to wygląda u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie zapraszam na obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  31. O rany, od zawsze chciałam mieć zóły lakier, ale wszystkie mi się wydawały takie niezbyt fajne. Ale ten jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam lakiery wibo, za taką cene są naprawde dobrej jakości, a ich kolory po prostu urzekają! Ja już kilka razy patrzyłam na ten żółty lakier, ale ciągle się przed nim wzbraniam bo, podobnie jak Tobie, nie pasuje mi kompletnie żółć na paznokciach, drażni mnie. Może jednak się przekonam..

    OdpowiedzUsuń
  33. w sam raz na lato, cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudo! Poluję na taki kolor właśnie, ale nie z Wibo, gdyż za tymi lakierami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.