poniedziałek, 6 lutego 2012

Inglot 973

Hej:):)


I znowu mamy poniedziałek, czy nie uważacie, że ten czas stanowczo za szybko leci?
Ale nie o tym mowa....

Z tegoż to powodu, że ostatnio słabo tu z postami lakierowymi ( niestety światło przekłamywało kolory ) postanowiłam Wam pokazać co ostatnio miałam na pazurkach.

Lakiery Inglot w świecie blogowym nie są zbyt lubiane, ale jak mam to muszę je używać.
Tym razem mam dla Was "mleczną czekoladkę":)







Uwaga, uczę się robić zdjęcia w naturalnym świetle (tak wiem to dziwne, ale przywykłam do flesza z aparatu i boję się odbicia słońca na lakierze)

Kolor: mleczna czekolada bez jakichkolwiek drobinek,

Konsystencja: ani za rzadka ani za gęsta, "w sam raz":),

Krycie: standardowo 2 warstwy,

Twałość:nosiłam go przez 4 dni, w dniu zmywania oczywiście starte końcówki i nie duże odprysknięcie na jednym palcu.

Zmywanie: bezproblemowe.

I jak Wam się podoba? 
Lubicie takie kolory?

Ania



39 komentarzy:

  1. Jaki piękny ! :)
    przypomina mi mój z golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mlecznej czekolady bynajmniej mi to nie przypomina... :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a mnie tak i to bardzo - wypisz-wymaluj mleczna czekolada :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolorek :) Pije w tym momencie capuccino w takim kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja inkę z mlekiem ;) Kolor fajny, u ciebie dobrze wygląda bo moja ręka wygląda trupio z brązowym lakierem na paznokciach.

      Usuń
    2. Też początkowo bałam się takich kolorów, ale jakoś przełamałam swoje obawy:)

      Usuń
  4. bardzo ładny kolor, bardzo podoba mi się Twój kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie przypomina mi to kolor mojego ulubieńca z golden rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek i twoje pazurki:))
    Zgadzam się z tobą ten czas to za szybko leci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny :)
    Uff, ja mam ferie i nie zauważam poniedziałku :D ...ale zaraz mi się skończą :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za takimi kolorkami u siebie na paznokciach. Mam jeden lakier w odcieniu brązu i użyłam go czasami jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny błotno-brązowy z GR i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również podoba się ten kolor, mam podobny z golden rose nr 60. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny kolorek .;) , mam podobny , tylko odrobinkę ciemniejszy .;D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolorek :) ja jak narazie mam fazę na jaśniejsze kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za odwiedziny u mnie :) już niedługo ruszam ;)
    A co do koloru to super. ja bardzo lubię. według mnie tego typu kolory do wszystkiego pasują.
    pozdrawiam z jestnajgorzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. a w ogóle przy odrobinie czasu "głębiej" zajmę się przejrzeniem Twojego bloga, a póki co podlinkowałam, jeszcze raz pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. a nawet lubie takie kolory ostatnio, ale bardziej na kims :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten kolor, mam podobny z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie się prezentuje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny i modny kolorek ;-) dobry wybór ;D:D:

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy kolor, ale dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham lakiery inglota! zaczęło się u wizyty o kosmetyczki po której lakier trzymał się przez tydzień i wytrzymał nawet robienie pierogów! ;) Niestety ich cena nie powala na kolana i uzbieranie wymarzonych kolorów wymaga całkiem sporych nakładów finansowych, ale jestem z nich bardzo zadowolona, a kolor, który prezentujesz na zdjęciach już posiadam, jest teraz bardzo modny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor nie do końca dla mnie, wolę coś konkretniejszego :) też mam aktualnie na paznokciach lakier inglota i mój to wybitnie rzadki, zalewający skórki egzemplarz...

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też używam lakierów z Inglota, ale rzadko stawiam na brązy, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mnie luty jest ostatnim momentem na jakieś większe zakupy, bo później zacznę kurs prawa jazdy, także też trochę kasy będę musiała na to wyrzucić ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Inglota nie używałam nigdy lakierów, ale ten ma ladny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy kolorek, aż mam ochotę na kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor bardzo mi się podoba! :)
    Dziękuję za miłe słowa, jest mi niezmiernie miło! :) <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.