środa, 8 lutego 2012

TAG: Nigdy nie wychodzę z domu bez…


Dzisiaj przychodzę z Tagiem, za który brałam się i brałam się i wreszcie wczoraj udało mi się zrobić zdjęcia do niego.

Na wstępie dziękuje Malej0727 oraz Asque za otagowanie. 

Zasady:

1. Podaj 5 produktów kosmetycznych, łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie "must have" na wyjście (można dołączyć zdjęcie).

2. Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją,  kto Cię otagował.

3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.

Must have kosmetyczne

Nie wymieniam tu tak oczywistych kosmetyków jak np. krem przed makijażem czy antyperspirant.
1. Podkład 
Dla mnie podkład musi być zawsze i wszędzie, mam za dużo do zakrycia abym śmigać bez zatuszowania niedoskonałości.



2. Róż/ bronzer
Bez użycia choć jednego z w/w moja twarz wygląda strasznie płasko, czego u siebie panicznie nie lubię. 


3. Maskara do rzęs

Ten kosmetyk wskazała chyba każda blogerka, która robiła ten Tag. Tusz i już:)


4. Lakier na paznokciach

Od kiedy zapuściłam paznokcie i ich nie obgryzam (strasznie wstrętny nawyk) czyli jakieś ponad 3 lata nie zdarzyło mi się wyjść z nie pomalowanymi paznokciami. Chociażby jakaś odżywka ale coś musi na nich być.


5. Perfumy
Cóż tu pisać, która z Nas nie uwielbia pięknie pachnieć. Te małe pierwsze z prawej to perfumy za 5zł z Biedronki, zapachy mają rewelacyjne jak na taką cenę bardzo długo utrzymuje się zapach, zachęcam do spojrzenia na nie podczas zakupów. 


Must have nie kosmetyczne 
1. Portfel z dokumentami i kasą:),
2. Telefon,
3. Zegarek na rękę,
4. Pierścionki, bez których czuję się dość dziwnie,
5. Kolczyki, które po prostu muszą być w uszach. Od ponad roku zakochana jestem w wszelakich wkrętach. 

Produkty te wybieram w sytuacji gdy gdzieś muszę nagle wyjść i na przygotowanie mam 3-4 minuty.

Taguję:

oraz wszystkie dziewczyny, które mają ochotę na zabawę:)

Pozdrawiam
Ania

30 komentarzy:

  1. Ta ananasowa herbata jest troche gorzka, ale z cukrem czy miodem można spokojnie pić. I przede wszystkim rzeczywiście czuć ananasy, a nie jakąś chemię.
    A ja też ostatnio bez kolczyków nie potrafię wyjsć z domu, ale takich wiszących :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ciężko, oj ciężko jest wyjść bez tuszu na rzesach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć .. : ) Ja najbardziej nie mogę rozstac się bez telefonu i nie wychodzę bez niego .. ;d Zapraszam do mnie www.my-ordinary-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczny lakier do paznokci Holografic Shine ten i kolor nr 401 :) Racja- bez tuszu ciężko wyjść z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za otagowanie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za otagowanie postaramy się zrobić post jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bez wytuszowanych rzęs i pomalowanych paznokci nawet po bułki nie pójdę:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj bez różu albo bronzera i tuszu też nie wyjdę mogę podkładu nie mieć ale muszę mieć to:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę wiele znanych mi kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde skąd Wy bierzecie te lakiery z Golden Rose, ja chodzę po drogeriach osiedlowych i nigdzie nie mogę go dorwać;) Ja też bez tych rzeczy nie ruszam się z domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupuję w ich saloniku w CH Maksimus w Nadarzynie, ale z tego co wiem można je spotkać w małych osiedlowych drogeriach, a ja je nawet w kiosku widziałam.

      Usuń
  11. lakieryy! tusz też się u mnie znalazł :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym się podpisać pod tym co napisałas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ostatnio wolę wkrętki. Mam sporo wiszących, a w kółko chodzę w tych samych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobnie wygląda zawartośc mojej torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja też muszę mieć zawsze podkład :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. tez nie wyjde z domu bez kolczyków, pierscionkow i telefonu;) co do kosmetykow to owszem zdarza mi sie wyjsc bez nich, ale perfumy musza byc..:D super blog, dodałam Cie do obserwowanych, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez muszę mieć podkład, tusz i perfumę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kocham perfumy ;D Nie mogę się bez nich obejść <333
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę sobie sprawić taką pompkę do mojego revlona bo do szalu mnie już doprowadza to wylewanie podkładu za każdym razem :(

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie podkład i perfumik jest obowiązkowo :]

    OdpowiedzUsuń
  21. mam takie same dwa tusze, są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi. zresztą, dużo od niej też nie oczekuję:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Skąd masz tą pompkę do podkładu revlon? Z jakiego produktu pochodzi?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.