czwartek, 2 lutego 2012

Płyn micelarny Perfecta Oczyszczanie

Witam Was w to mroźne popołudnie!

Dziś post z recenzją produktu, który zużyłam w styczniu.

Dokumentacja fotograficzna:




Nazwa: Dax Cosmetisc, Perfecta Oczyszczanie  Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu z minerałami morskimi i bławatkiem
Pojemność:200 ml
Cena: ok 12 zł

Według producenta:
Bardzo starannie usuwa ze skóry zanieczyszczenia i resztki makijażu, przez co skutecznie zastępuje mleczko i tonik. Preparat posiada lekką, nietłustą konsystencję. Zawiera nawilżające minerały morskie, kojący d-pantenol a także wyciąg z bławatka, który redukuje oznaki zmęczenia i odświeża cerę.

Według mnie:

Plusy:
- nie podrażnia oczu,
- nie pozostawia tłustego filmu,
- nawet dobrze zmywa makijaż oka
- dość tani,
- dostępny,
- zapach w miarę przyjemny

Minusy:
- mało wydajny, przy codziennym stosowaniu starczył mi na 2 i pół tygodnia.

Konfrontacja zdanie producenta a moje:
- starannie usuwa ze skóry zanieczyszczenia i resztki makijażu--- żeby było bardzo starannie na jedno oko muszę użyć min dwóch płatków przy założeniu, że oko pomalowane jest tylko tuszem,

- posiada lekką, nietłustą konsystencję---- zgadzam się, 

- Zawiera nawilżające minerały morskie--- może i zawiera, ja nawilżenia żadnego nie zauważyłam,

- redukuje oznaki zmęczenia i odświeża cerę----- zgadzam się. 

Podsumowanie:

Ogólna Ocena: 3+/5

Czy kupię ponownie: jak będzie na promocji myślę, że tak. W regularnej sprzedaży cena nie jest adekwatna do wydajności.

W najbliższym czasie mam zamiar zamówić Biodermę, gdyż jestem niesamowicie ciekawa czy naprawdę uzasadnione jest jej tak ogromne zachwalanie.

A co jest Waszym ulubionym specyfikiem do demakijażu?


Może jest coś czego jeszcze nie testowałam....


Pozdrawiam
Ania

30 komentarzy:

  1. Dokumentacja fotograficzna- zabiło mnie to sformułowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znalazłam jeszcze niczego w 100% skutecznego.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm fajny ale wyadjnosc faktycznie taka sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę go wypróbować, ale jak widzę testy chyba szybko się skończą jak jest tak niewydajny, ale przekonamy się z czasem... a co do biodermy to ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam go wypróbować, ale wydajność jest masakryczna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. 2,5 tygodnia to naprawdę strasznie mało czasu, a szkoda bo to w sumie był już kolejny z moich pomysłów na płyn micelarny, który ponoć nie jest zbyt wart zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Także będę wyczekiwała promocji.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go kiedyś i nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem ciekawy ale raczej bym go nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. masakryczna wydajność...2 i pół tygodnia? to nie do pomyślenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie tez wydajność zaskoczyła!
    mój sposób na demakijaż prosty i znany - woda z mydłem ;D, a nastąpnie tłusty krem i waciki :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię micerale :) Szkoda, że ten ma taką marną wydajność.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam go kiedys i dla mnie taki sobie, ja uwielbiam wode Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś oTAGowana :) http://kosmetyczneobserwacje.blogspot.com/2012/02/nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale Biodermę miałam i lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uzywam dwufazówki z bielendy awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam tego micela, ale miałam biodermę :) moim niefachowym okiem równie dobry jest micel z burżujki, a cenowo wypada przy biodermie genialnie!
    co do pieczenia ciast, to mi to wyjątkowo nie wychodzi... tam raczej lepiej trzymać się przepisu, a mi to zwyczajnie nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten płyn i byłam z niego zadowolona :) Używałam go do demakijażu oczu, bo do twarzy nie starczyłby na długo.

    Paczuszka doszła dziś :) Oczywiście drugi uśmiech na twarzy gdy zobaczyłam listonosza :D Lakiery holo są cudne :D Dziś którymś pomaluję pazurki, tylko nie mogę się zdecydować, którym :D Balsam kokosowy obłędnie pachnie, że najchętniej bym nim posmarowała kanapkę :D

    Z przyjemnością będę testować nagrody i dziękuję za cukierki - skąd wiedziałaś, że je uwielbiam ? :)

    Dziękuję jeszcze raz Kochana, za sprawienie mi tyle radości :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ja obecnie kocham micele z AA, a z użyciem wody lubię ten biały żel micelarny z Biedronki ;) Aniu, pytanie do mojego posta - jakiej bazy pod lakier używasz? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze żadnego płynu micelarnego ale muszę kiedyś wypróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  21. z tą wydajnością przesada, 2,5 tygodnia to króciutko.
    Mi się właśnie kończy tonik od Eris i kupię jakiegoś micela, ale jeszcze się nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dwa i pół tygodnia?! Szokująco niska wydajność.
    Ja w tej chwili mam jeszcze swoje AA Wrażliwa Natura - bardzo polecam - a następny w kolejce czeka dwufazowy z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam już 3 buteleczki Biodermy, uwielbiam ją, nie podrażnia, wszystko zmywa i nie wysusza skóry :) Wiem, że zdania są podzielone, jedni ją kochają inni zaś nienawidzą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak wystarczył na 2 i pół tygodnia to wydajność faktycznie kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosuję go:) Nie maluję się codziennie, więc mam go ponad 3 miesiące... Ale godny polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja codziennie się maluję i w związku z tym codziennie muszę go zmywać.

      Usuń
  26. Kupiłam dwa dni temu płyn z tej samej serii tylko do cery wrażliwej i jest to istny koszmar! Przede wszystkim strasznie podrażnia oczy. Żaluję, że nie wzięłam tego. :(
    Zapraszam do siebie (początki u mnie) http://jestnajgorzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja z czystym sumieniem polecam Biodermę, ale płyn micelarny z Bourjois też jest godny polecenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.