czwartek, 23 lutego 2012

Paczki paczki:):)

Cześć :):)


Posta miał się pojawić wczoraj, jednakże zdążyłam tylko porobić zdjęcia. 


Po pierwsze w poniedziałek przyszła paczka z kosmetykami Bingo SPA. Skorzystałam z walentynkowej promocji -50% i darmowa przesyłka powyżej zamówienia na 100zł. A oto co zamówiłam:

Jeśli ktoś zainteresowany wklejam nazwy produktów z cenami:
1 x Kolagen do mycia i pielęgnacji włosów BingoSpa () = 10,00 zł
1 x Olej ze słodkich migdałów 100% BingoSpa 30ml () = 12,00 zł
1 x Migdałowe mydełko w płynie z proteinami jedwabiu i białą glinką WIELKA WYPRZEDAŻ 40 % taniej () = 4,44 zł
1 x Kolagen do dłoni brzoskwinia, masło Shea BingoSpa () = 15,55 zł
1 x Serum czekoladowo-morelowe do ciała BingoSpa () = 16,00 złProducent : BingoSpa
1 x Balsam brzoskwiniowy do dłoni BingoSpa () = 8,88 złProducent : BingoSpa
1 x Brzoskwiniowy krem pod prysznic z witaminą A () = 10,00 złProducent : BingoSpa
1 x Maksymalnie jedna próbka NAJMOCNIEJSZY koncentrat cynamonowo - kofeinowy z papryką BingoSpa do każdego zamówiena () = 0,01 zł
1 x NAJTANIEJ NA ŚWIECIE !!!!! tylko 2.63 zł Żel pod prysznic BingoSpa "Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez" () = 2,63 zł
1 x Migdałowe masło do ciała BingoSpa () = 24,00 zł

Najbardziej jestem ciekawa Kolagenu do włosów, ale niestety narazie musi czekać na swoją kolei. 
 
Za to wszystko ostatecznie zapłaciłam 52zł 


Wczorajsze paczuchy:

Wygrana w rozdaniu u PAULI. 
Już się nie mogę doczekać malowania paznokci:)



Wygrana w konkursie organizowanym przez Magazyn Drogeria
Szampon i odżywka do włosów zniszczonych 100% naturalne produkty. Kosmetyki Kingi Rusin.


I zamówienie z Allegro. Olejki do włosów
 Za oba olejki wraz z przesyłką zapłaciłam ok 70zł. 


 Kupiłam ostatnio również szampon lawendowy z Ziaji i "kilka" maseczek z Ava. 


Używałyście któryś z tych produktów? 
Czekam na komentarze.

Ania

39 komentarzy:

  1. ale wspaniałości z Bingo:) czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, ale się obłowiłaś :) zazdroszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. masz szczęście w konkursach. :) gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne paczki :) zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. my też dostałyśmy paczkę, mamy maski, rzeczy do kąpieli i maseczki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o ale zakupy:) ja też czekam z niecierpliwością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ile tego, gratuluję wygranych i fajnego zamówienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hohoh sporo rzeczy :P Ja żadnego nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdobycze! Ja chętnie bym zamówiła słynne maseczki do włosów Bingo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe slyszalam nigdy o tej firmie bingospa. Chetnie dowiem sie czegos nowego. Czekamy na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale paczek :D
    Gratuluje wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie robie foty mojej paki zakupionej na allegro-zapraszam na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  15. miłego testowania, bo jest tego sporo ;) i rzeczywiście masz szczęście w konkursach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery wyglądają świetnie. O golden rose słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał same wspaniałości : ) Teraz czekamy na recenzje : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Promocja BYŁA tylko 14 lutego na stronie sklepu Bingo Spa.

      Usuń
  19. Same cuda, szczególnie te na pierwszym zdjęciu wyglądają bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakupy super,olejek z khadi z miłą chęcią bym kupiła sama.

    OdpowiedzUsuń
  21. mam nadzieję, że lakiery będą ci służyć:)

    OdpowiedzUsuń
  22. z vatiki będziesz zadowolona ja bardzo ją lubię. :) nie miałam nic z bingo, ale widzę że się obkupiłaś. :) fajna promocja była. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne zakupki:)
    i te lakiery !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajne paczuszki dostałaś :)) miłego testowania i czekam na recencję kosmetyków Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo tego ;) Czekam na recenzje olejków do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne paczki :)
    Vatika jest genialna, juz placze na sama mysl, ze mi sie konczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow sporo kosmetyków,dla mnie Bingo Spa jest nowością więc czekam na recenzję:))
    Gratuluję wygranej:))*
    A watike dzisiaj sobie zamawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezłe zamówienie. A te produkty BingoSpa można dostać też stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio spotkałam się z nimi w drogerii Jaśmin, ale gdzieś czytałam, że są także dostępne w Tescach.

      Usuń
  29. Nie znalam tej marki bingo spa:) czekam na recenzje:) i jeszce ra gratuluje wygrania kosmetykow kingi rusin

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Coraz głośniej o tych kosmetykach Kingi Rusin. Ciekawe "z czym to się je". Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję :) czekam na recenzję Bingo Spa szczególnie tego oleju

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo serdecznie gratuluję. Miłego korzystania z produktów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę miłego i satysfakcjonującego uzywania Khadi :D

    Co do paczki z BingoSPA jestem strasznieciekawa produktów, bo jeszcze o nich nie słyszałam. Z niecierpliwoscią czekam na wpisy o nich :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    H.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakupy z BingoSPA ogromne. Nigdy nie słyszałam o tych produktach więc chętnie przeczytam ich recenzję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.