piątek, 24 lutego 2012

Rozmowy w toku

 Hej hej:)!!

Przychodzę do Was z pewną informacją.
Jeśli macie czas dzisiaj o godzinie 15:55 to siądźcie wygodnie w fotelach i włączcie TVN na program Ewy Drzyzgi "Rozmowy w toku". Myślę, że dzisiejszy temat zainteresuje nie jedną z Nas......




Jaki temat poruszy?  Kogo zaprosiła?

Dziewczyny które poznacie w dzisiejszym programie nie wyobrażają sobie życia bez kosmetyków. Uważają, że mają ciągle za mało "mazideł" i kupują kolejne. Czy jest kiedyś poczują, ze mają ich już wystarczającą ilość?

Dla Eweliny zakupy kosmetyków są lekiem na całe zło, dlatego kiedy ma chandrę, pokłóci się ze znajomymi albo po prostu jest brzydka pogoda to musi sobie poprawić humor kosmetycznym drobiazgiem.

Bożena zaczęła się malować kiedy miała 13 lat. Dzisiaj bez „tapety” czuje się po prostu brzydka, więc by wyglądać pięknie spędza przed lustrem osiem godzin dziennie.

Kamila marzy o tym że zostanie fotomodelką i będzie sławna jak Joanna Krupa, dlatego już dziś całymi dniami dba o ciało by podczas sesji fotograficznej prezentować się nieskazitelnie.

Klaudia ma 21 lat i panicznie boi się starości. By zachować młodość  - zaopatrzyła się w 500! Kosmetyków. Czy dzięki nim uda jej się zatrzymać czas?

Sylwia testuje na sobie, każdy kosmetyk bo marzy o pracy wizażystki. Ma tylko jeden problem – pieniądze – skąd je brać bu kupić każdy nowy kosmetyk?



Będziecie oglądać? Ja napewno zarezerwuje sobie tą godzinkę. 
Może ujrzę w tych dziewczynach kawałek siebie...:)

Ania

źródło: http://rozmowywtoku.tvn.pl/



P.S. wczoraj liczba wyświetleń mojego bloga przekroczyła 10 0000 z czego niesamowicie się cieszę:) I jednocześnie BARDZOO Wam Dziękuje bo to Wasza zasługa- DZIĘKUJE!!!!:):)

38 komentarzy:

  1. wiem wiem , na pewno będę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mam widziała wczoraj zapowiedź tego programu i stwierdziła, że mam koniecznie obejrzeć, bo to ma mnie przestrzec przed konsekwencjami rzekomego nałogu. Świetnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widziałam zwiastun tego odcinka, rozwaliła mnie odpowiedź na pytanie Ewy, coś w stylu:

    "co by było jakby tego nie było?" (tu pokazała na wielką kolekcję kosmetyków jednej z dziewczyn)

    a ona odpowiedziała:
    "samobójstwo"

    :|

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm.. kazda z kobiet jest uzalezniona od kosmetykow, a jak nie jest, to nie jest kobieta ;D

    ps: Jeżeli jesteś zainteresowana to u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania jajeczko do makijażu beauty blender :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha robie popcorn i zasiadam dzisiaj ;D Normalie pewnie będziemy widzieć w nich same siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. jak będę mogła na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam reklamę tego odcinka już z tydzień temu i moja mama widziała wczoraj i powiedziałam, że muszę to obejrzeć, bo mam taki sam problem ;D W sumie dzisiaj taka okropna pogoda, że spędzę tą godzinkę przed TV i może wyciągnę jakieś wnioski ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh jak moja matka :P
      Tylko że ona to mowiła całkowicie serio...

      Usuń
  8. Już po...
    Zapraszam do siebie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam reklamę,napewno obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha, szkoda że nie będzie mnie w domu, z chęcią bym obejrzała! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie będzie mnie wtedy w domu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wszystkich których nie będzie w domu, a chciałby zobaczyć mam dobrą wiadmość większość programów tvnu w tym ten odcinek jest prędzej czy później dostępnych na tvn.player.pl, z którego jako studentka bez telewizora skrzętnie korzystam :P

      Usuń
  12. Widzialam zapowiedz tego programu. Jak tylko sie wyrobie napewno rzuce na niego okiem bo z tego co bylo w zapowiedzi dzisiejsze dziewczyny chyba naleza do kosmetykoholiczek;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo, chyba się przeproszę z telewizorem. Coś czuję, że to będzie dla nas zły PR :>

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam zapowiedzi!
    za pół godziny ide oglądać ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. o, to już niedługo, może jeszcze zdążę obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pojawiło się u mnie rozdanie :)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie ma mnei w domukiedy to leci ale zawsze jak czytam o ludziach którzy przed lusterm musza spedzic 8h to wybucham gromkim smiechem - toz to niemozliwe! Co mozna robic przez taki kawal czasu. Ja jestem gotowa zazwyczaj 30 min i mowie tu o pelnym makijazu i ukladaniu wlosow...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Te dziołchy to by się w pierwszej kolejności swoją tuszą zajęły, a nie szpachlą tynk nakładać. Zresztą na zadbane to one nie wyglądały...

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam, ale hm.. skąd on i te dziewczyny wzięli?? Wcale nie miały AŻ TAAAAk DUŻO tych kosmetyków to po pierwsze, a po drugie trochę to wszystko przesadzone... balsam na 3-4 dni?? Makijaż 3 godziny??

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądałam, bo nie mam w pokoju TVN, a rodzice w tym czasie oglądają coś innego. Ale chętnie w necie obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zszokowała mnie tym ta dziewczyna. Jakieś granice powinny być.

    Serdecznie zapraszam na najnowszy post!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. uuuu przegapiłam, ale na szczęście komputer już sprawny więc niedługo będę na bieżąco z notkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oglądałam i jak dla mnie te dziewczyny mega przesadzają... chyba nawet nigdy nie słyszały o czymś takim jak projekt denko ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak oglądałam jestem przerażona tym ile dziewczyny maja tych mazideł i ile wydają pieniędzy a już myślałam że to ja mam za dużo wszystkiego ale chyba mieszczę się w granicach ...:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ja to oglądałam i jestem zaskoczona, ja mam tego sporo , ale te dziewczyny przesadzzają ... ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. oglądałam i troszkę z uśmiechem na twarzy, ale niestety jest to problem, łatwo wpaść w wir uzależnień, ktore zazywczaj kojarzą sie z tytoniem/narkotykami/alkoholem. Tych uzależnień jest o wiele więcej, niby niegroźne, ale chyba kto oglądał to widział jak to wygląda w świetle dziennym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. niestety nie bylo mnie w domu wtedy a szkoda ^

    OdpowiedzUsuń
  28. widziałam reklamę ^^ ciekawie się zapowiadało ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. wydaje mi się ze mają zniszczone życie, 8 h przed lustrem?! to kiedy mają czas na koleżanki, chłopaka szkołę? Jestem za makijażem ale on ma pomagać poczuć nam się dobrze a nie wyznaczać jakość życia

    OdpowiedzUsuń
  30. Oglądałam kiedyś, albo ten sam odcinek albo o tej samej tematyce. Jednym słowem masakra :P O ile dobrze pamiętam było coś, że jedna dziewczyna zanim w ogóle pójdzie spać to poprawia makijaż a rano wstaje dużo wcześniej przed swoim facetem, by zrobić tapetę i pokazać mu się piękna. Koszmar. Pół życia straconego! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog to i dużo osób odwiedza^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Oglądałam fragment na internecie i...warto obejrzeć. By się podłamać albo pocieszyć "zemną jeszcze nie jest tak źle!" ;) W moim przypadku na szczęście to drugie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.