wtorek, 21 lutego 2012

Wibo growth express 18

Hej:)

Dziś post lakierowy.  I na samym początku przyznaję się, że po raz pierwszy na paznokciach miałam tak ciemny lakier dłużej niż godzinę.
Ciemny lakier ok, ale nie na moich paznokciach, ale zaczęłam przekonywać się do nich:)

Na tapetę idzie lakier z Wibo, których lakiery dostępne są w Rossmannie.






Tu z brokaciakiemz Sensique Lakier fantazyjny 207.


 Kolor: ciemny granat

Konsystencja: nie za rzadka ani nie za gęsta, czyli ok

Trwałość:  lakier nosiłam przez 4 dni, nie wielki odprysk pojawił się na 3 dzień  i oczywiście od klikania starte końcówki

Zmywanie: Hmmm bałam się rozmazywania po całym palcu, tego na szczęście nie było, jednakże i tak musiałam natrzeć się by zmyć go z paznokci.

Lakier nie przebarwił płytki paznokcia ( zawsze jak bazę stosuję jakąś odżywkę, obecnie jest to odżywka 8w1 od Eveline)

Zdjęcia robione były odrazu po umalowaniu i jak widać lakier strasznie się błyszczał, nie powiem bo lubię takie wykończenie, ale bez przesady. Na całe szczęście po mniej więcej po dniu paznokcie straciły troszkę tego błysku i lakier podobał mi się jeszcze bardziej:)

I jak Wam się podoba?
Lubicie takie ciemne lakiery?


Annuullaa

48 komentarzy:

  1. Mój ulubiony granacik, niach niach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny granat, nie widziałam go w szafach Wibo :(

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię granat i inne ciemne kolory na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor :) a jak z zapachem? nie śmierdzi? ja tylko raz skusiłam się na Wibo i w trakcie malowania bałam się oddychać przez nos :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie śmierdzi jak typowy lakier do paznokci:)

      Usuń
  5. ja i tak wole czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam nic przeciwko noszeniu ciemniejszych kolorków na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny. Też taki mam i rzeczywiscie przestaje błyszzec po jakimś czasie co właśnie mi się nie podoba niestety w nim;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ciemne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładne zdrowe paznokcie.. chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  10. A cóż to za świecidełka na palcu serdecznym?

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor. :) szkoda,że na moich paznokciach nietrwały. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyglądałam mu się w Rossmannie, ale w końcu go nie wzięłam a szkoda, bo wygląda bardzo ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się :) lubię granaty

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny granacik
    ja mam kilka
    ale są ciemne jak noc :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wolę raczej kolorowe paznokcie, ale i tak mam czarny, granatowy. przydają się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten lakier i miliony innych z tej serii. Moim zdaniem są bardzo trwałe jak na lakiery za ok. 3 zł;)
    Ps. Zajrzyj czasem na mojego bloga, są tam recenzje kosmetyków (zazwyczaj kolorówki) i informacje o rozdaniach i konkursach. Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny kolorek, choć osobiście wolę jasne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor muszę go poszukać w rossmanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham takie ciemne lakiery,i tylko takie noszę:D
    Piękne pazurki:))

    OdpowiedzUsuń
  20. super, ja zawsze tym kolorem popapram sobie skórki:(

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie zbyt ciemny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam takie ciemne odcienie, ale tęsknię już za wiosną i jasnymi kolorami na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja siebie w takim ciemnym kolorze nie widzę, ale u Ciebie wygląda na prawdę ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem wygladalo by jeszcze lepiej gdyby tego brokatu bylo jedna warstwe wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja ostatnio wole tylko ciemne kolorki na pazurkach, bardzo ciekawy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolor :) Ja lubię ciemności na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny :)
    luubię ciemne lakiery i niebieskie odcienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie kolory :)
    Jestem ciekawa jak z kryciem, bo ja przeważnie maluję jedną grubszą warstwę i wystarcza. Rzadko maluję dwie warstwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać o tym....Ja nałożyłam dwie cienkie warstwy, ale jedna grubsza też by pokryła dobrze.

      Usuń
  29. piękny ten kolor <3 z ciemnych lakierów własnie granat to jedyny który stosuję :) obserwuję :)
    naturaipiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy kolor, ale ja źle się czuję w takich ciemnych kolorach na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super blog.!
    Dodajemy.
    Wpadnij do nas!.

    OdpowiedzUsuń
  33. w skórcie dokładnie tak jak mówisz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciemne lakiery lubię i chyba nawet mam ten kolor :)
    co do toniku tołpy to jak na razie mam mieszane uczucia... toników z ziaji nie używam, ale z chęcią wymieniłabym tonik tołpy na 2 hydrolaty z biochemii urody :) po użyciu mija skóra jest niby oczyszczona, ale mam uczucie rozchodzącego się ciepła... nie mam pojęcia dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jej, ale piękne masz paznokcie :D Kolorek śliczny, mam podobny z Artdeco.

    Moje wlosy to neistety nadal zmora i nie pamietma juz czasow gdy nie myłam ich codziennie. Nie wyobrazam sobie wyjscia z domu rano bez umycia włosów ;/ nawet nic nie daje wieczorne mycie czupryny bo rano wygladają koszmarnie.

    Mysle ze z Ziaji powinas byc zadowolona :D

    Pozdrawiam,
    H.

    PS: Wyłączyłam weryfikację obrazkową, ale szczerze powiedziawszy myslalam, ze jej nie mam Oo Wiem, że kiedyś ją już wyłączałam, tak czy siak dzięki, żemnie uświadomiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz bardzo ładny kształt paznokci i co najważniejsze bardzo podoba mi się kolorek, również taki mam:)pozdrawiam :*

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.