czwartek, 24 maja 2012

Eveline holografic 412

Witam!!!

Miałam przygotowaną notkę juz dość dawno temu, jednak zapomniałam o niej. Jednak nic straconego.
Dawno  lakierów z tej serii nie używałam, a oglądając poniższe fotki zapragnęłam nim pomalowac pazurki.
Zapraszam Was do poznania Eveline Holografic 112.

Jeśli jesteście zainteresowane odsyłam Was do innych notek, gdzie opisywałam:





 

Hmmm chyba muszę popracować nad porządnym robieniem zdjęć....

Kolor lakieru to przepiękny malinka z milionem drobinek. 
Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, choć jedna grubsza też by całkowicie przykryła płytkę (przy pozostałych potrzebowałam najczęściej 3 warstw).
Aplikacja jak i zmywanie bezproblemowe.
Na paznokciach trzymał się 4 dni, oczywiście nie obyło się bez zdartych końcówek (patrz ostatnie zdjęcie). Nie wiem czemu ale na całe szczęście lakiery mi bardzo rzadko odryskują:)


Jeśli macie tylko możliwość polecam Wam zakup tych lakierów. Cena ich jest nie wielka , bo ok 3-4zł, pojemność dość mała- 4,5 ml czy jest duża szansa na dość szybkie zużycie lakieru przed jego zgęstnieniem.


Ania

33 komentarze:

  1. też ładny :) lubię lakiery z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest! muszę wreszcie poszukać tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne:) zapraszam do mnie;]

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kolorek.
    ja muszę o swoje paznokcie na razie zadbać bo są w okropnym stanie;/
    ale ty masz fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Lubie holorafy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie hlio są mega <3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny lakier! te drobinki takie lekko niebieskawe idealne pasuja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest! Ale u mnie istnieje niebezpieczeństwo po pomalowaniu paznokci na taki brokatowy kolorek - wpatrywałabym się ciągle w te drobinki :P

    S.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie teki lakiery do paznokci. Po za tym bardzo ładnie wygląda.
    Chcę zaprosić do siebie. Organizuje rozdanie z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja pochwalę, a co:D piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie dorwałaś te cudeńka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Drogerii Jasmin na Dworcu Centralnym w Warszawie.

      Usuń
  13. nie widziałam ich nigdzie u mnie! a już wiem, że go chcę... :( co ja zrobię, że mam słabość do lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, bardzo podoba mi się holo w takim mocnym, różowym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześlicznie wygląda ;)
    w tym wydaniu holografica jeszcze nie widziałąm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło mi, że podoba Ci się mój nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie bardzo uroczy kolorek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie, ogniście ;D

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 4dni lakier ci wytrzymuję,u mnie jeszcze żaden lakier tyle nie wytrzymał...może przez pracę jaką wykonuję:D
    Kolorek jest ładny,jednak jakoś te lakiery z Eveline mnie nie przekonują,może dlatego że nie lubię lakierów które mają mnóstwo drobinek:))

    OdpowiedzUsuń
  21. maść nagietkowa znajdziesz chyba w każdej aptece, jak nie z ziaji to z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor jest boski;);) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. obłędny kolor i prześliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.