wtorek, 8 maja 2012

Podsumowanie miesiąca kwiecień- ulubieńcy

Hej!!

Ulubieńców miała nie myć, ale doszłam dziś do wniosku, że w kwietniu trafiły mi się kosmetyki, które według mnie są warte uwagi i postanowiłam się z Wami nimi podzielić. Jest ich dosłownie kilka, ale bardzo się z nimi polubiłam.

Przechodząc do rzeczy:
Na żele pod prysznic nie zwracam jakiejś szczególnej uwagi, ale ten produkt bardzo mile mnie zaskoczył.

Mowa tu kremowym żelu po prysznic z Palmolive wersja oliwka i mleczko nawilżające. Butla ma aż 750 ml, ogromnym plusem jest pompka, która zdecydowanie ułatwia aplikację produktu pod prysznic. Do tego przepięknie pachnie. Co do nawilżenia to ja nie oczekuję, aby tego typu kosmetyki nawilżały moją skórę jednak ten żel co ważne jej nie wysusza.






















Lirene ujędrniający peeling myjący MaXSlim. Lubię takie zdzieraki. Produkt ma dość duże drobiny dzięki którym możemy porządnie wypeelingować sobie np uda. Ma świeży cytrusowy zapach, a skóra po nim jest rzeczywiście gładka i wygładzona oraz ujędrniona.














BeBauty Nawilżający żel do mycia twarzy. O tym produkcie pisać nie trzeba. Właśnie kończę już  moje drugie opakowanie. Świetnie oczyszcza skórę przy czy jej nie podrażnia ani nie wysusza. I do tego jest tani jak barszcz. Cóż chcieć więcej:)














Coś koślawo mi to wyszło:)

Vipera puder z lusterkiem numerek 606. Początkowo jak dostałam ten kosmetyk był on dla mnie stanowczo za ciemny jednak dzięki upalnemu majowemu weekendowi buzię sobie opaliłam i ten puder znakomicie spisywał się zamiast podkładu płynnego. Do tego świetnie matuje. Napewno będzie on moim ulubieńcem wakacyjnym.




W tamtym miesiącu na moich paznokciach dominowały wszelakie odcienie niebieskości i mięty. Aż się sobie dziwie, że polubiłam się z takimi kolorami. Wyróżnione zostały:
- Avon Aqua fantasy prezentował go tu: KLIK,
- Wibo Amazing nr 3,
- Sensique Nature nr 269,
- Applause nr L34.





Tak jak pisałam nie jest tego dużo, ale te produkty wyjątkowo mnie zaskoczyły.

A jacy byli Wasi ulubieńcy ubiegłego miesiąca?

Może miałyście któryś z tych produktów?  Z checią poznam Wasze opinie. 



Pozdrawiam
Ania

41 komentarzy:

  1. aż wstyd przyznać ale nic z tych kosmetyków nie używałam ;/
    ja sobie w kwietniu bardzo ulubiłam masło z Isany to z limitowanej edycji i maziałam się nim do tego stopnia że już mi się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bardzo polubiłam ten żel z BeBeauty;)

    OdpowiedzUsuń
  3. żel z Biedronki kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne lakiery!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja w swoich zbiorach mam tylko jeden niebieski lakier. A używam go ewentualnie tylko do wzorków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory lakierów!Chyba w końcu przytulę któryś z tych Sensique bo mi spac nie dają;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak skończę mój żel z Ziajki to na pewno kupię ten z Bebeauty:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też dziwię się sobie, że polubiłam wszelkie niebieskości na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. BeBauty Nawilżający żel do mycia twarzy - Uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten żel pod prysznic Palmolive :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie kończy mi się żel do mycia twarzy i chyba skuszę się na ten z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo zainteresowana tą serią MaXSlim, do tej pory używałam produktów Eveline i były genialne, ale chciałabym spróbować czegoś innego. Podejrzewam, że kiedy skończy mi się eveline'owy peeling, pobiegnę po ten.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lirene ujędrniający peeling myjący MaXSlim i BeBauty Nawilżający żel do mycia twarzy
    też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten niebieski z sensique - zgęstniał po 4 użyciach...

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero zaczęłam używać żelu z bebeauty. :D Jak na pierwszy raz, muszę stwierdzić że jest naprawdę okay, tylko... pachnie jak żele do mycia twarzy nivea. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel pod prysznic uwielbiam i co jakiś czas do niego wracam! Wg mnie pachnie obłędnie! :)
    Ja już zamieszczałam post o ulubieńcach także jakby co to zapraszam w me progi :D

    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam żadnego produktu z Twoich ulubieńców.
    Ojj u mnie ciężko będzie z ulubieńcami.
    NIe mam ostatnio czasu na postowanie...

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię te żele z Palmolive :) duże i ekonomiczne :) i mój nr jeden żel BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od jakiegoś tygodnia używam tego żelu do twarzy, wcześniej miałam peelingujący. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    Otagowałam Cię http://zielone-serduszko.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dzięki za miłe słowa :* Każdy ma jakieś tam wyobrażenie o danej, nieznanej jeszcze osobie, mam nadzieję, że Cię nie rozczarowałam :P ;)

      Usuń
  20. el z Palmolive i był naprawdę przyjemny i mega wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory lakierów bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przekonałaś mnie do tego peelingu :P

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawi mnmie ten zel nawilzajacy do mycia twarzy :):)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam bardzo mało notek o ulubieńcach miesiąca bo nigdy nie pamiętam co było ulubione w danym m-cu

    lakiery love !

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy i pomocny blog :) dołączam do grona obserwatorek^^ pozdrawiam i zapraszam do obserwacji mojego bloga :***

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kolor lakieru z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszy mnie,że Tobie się podoba, jednak mi tak niekoniecznie
    tam mniej, a tam jeszcze mniej
    chcę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem bardzo ciekawa peelingu:)ale stanowczo muszę poczekać z zakupem do czerwca:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam Lirene peeling i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten lakier z serii Amazing jest świetny, u mnie wytrzymuje 5 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ten lakier z Avonu ma piękny kolorek :D!

    OdpowiedzUsuń
  32. O mój ukochany żel nawilżający;))
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. BeBauty - potwierdzam jest fantastyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciiii
    peelingi i masła z Apteczki Babuni już niedługo będą w regularnej sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kusi mnie ten peeling strasznie za każdym razem jak jestem w drogerii :P

    OdpowiedzUsuń
  36. DZIEKUJE CI ZA WSPARCIE I TEZ WSPIERAM :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja poluję na ten peeling, bo słyszałam wiele dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam te lakiery z Wibo mają fantastyczne kolory, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.