poniedziałek, 7 maja 2012

TAG 11 Questions

Witam Was:)


Hip hip hura hip hip hura hua hura:) Mamy piątek i to jeszcze jak słoneczny piątek. Nastroju mi nawet nie psuje fakt, że jutro i w niedziele mam zajęcia, od poniedziałku mam całe 4  dni wolnego:) I z tego bardzo się ciesze, bo jednak w pracy mam większą odpowiedzialność niż w szkole....


Dziś przychodzę do Was  z lekkim postem, a mianowicie z Tagiem, a dokładnie Tagiem pytaniowym. Lubię właśnie zabawę z pytania, bo można się wiele dowiedzieć o innych blogerkach. Tak więc zaczynam:)




Zasady:
 1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez  Tagera  ,odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2.Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4.Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.



Otagowała mnie Karolina z bloga http://charlottes-wonderland.blogspot.com/ oraz  Imprevisivel z bloga http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/.


Pytania Karotki:
1. Czy masz jakąś manię skoncentrowaną na konkretnym obszarze pielęgnacji lub makijażu? (lakieroholizm, włosomaniactwo, kreskoholizm ;))
 Tak, są to moje paznokcie. Muszą być zadbane i zawsze pomalowane, przynajmniej na jakiś bezbarwny czy tez odżywką , ale musi coś na nich być. A teraz coraz bardziej przywiązuje uwagę do moich włosów.

2. Czy uważasz za istotną znajomość składów kosmetyków, czy raczej nie przykładasz do tego uwagi?
 Odkąd zaczęłam prowadzić bloga małymi kroczkami uczę się składów, jednak nie zawsze w sklepie na ten skład patrzę.

3. Na co bardziej stawiasz w pielęgnacji włosów - maski czy oleje? Wymień ulubiony produkt.
Zdecydowanie oleje, jednak dzisiaj wyczytałam a czego nie wiedziałam tzn, że bez nawilżenia a z olejowaniem możemy wysuszyć sobie włosy. Zostaję wierna olejkom z Alterry:)

4. Jakie barwy dominują w Twoim codziennym makijażu i czy stawiasz na makijaż ust czy makijaż oka?
 Przede wszystkim kolory neutralne, takie jak beże, brązy. 
Makijaż oka czy ust? Oka zdecydowanie.

5. Jak często zmieniasz lakier na paznokciach? Czy stawiasz na trwałość lakieru i lubisz nosić jeden kolor przez kilka dni, czy wolisz raczej różnorodność kolorów?
Z mojej natury małego leniucha lakier najczęściej noszę kilka dni, przeciętnie są to 3-4 dni. 
6. Czy uważasz, że droższe oznacza lepszą jakość, czy jednak stawiasz na tanie i dobre? Wskaż kosmetyk, który jest przykładem na potwierdzenie Twojej opinii.
Zdecydowanie używam, że tanie nie oznacza złe. Przykład lakiery Golden Rose (3-5zł), maseczki Perfecty  (1-2z), kosmetyki z Biedronki (4-5zł).....

7. Czy masz ulubioną markę akcesoriów do makijażu? A może uważasz, że każda marka specjalizuje się w produkcji akcesoriów do innej "partii" makijażu?
Czytając to pytanie pomyslałam o pędzlach i w ich kontekście się wypowiem. Większość ich to pędzle Maestro i Hakuro, uważam, że obie firmy mają świetne produkty zarówno do makijażu oka czy twarzy.
8. Czy trafiłaś kiedyś na bubel kosmetyczny, którym nie uraczyłabyś nawet swojego wroga? ;)
Długo myślałam nad tym pytaniem, ale aż na takiego bubla nie trafiłam (całe szczęście:)
9. Czy jest jakiś kosmetyk, który poleciłabyś niemal każdej napotkanej osobie?
Olejki z Alterry. Dla mnie są genialne. Moje włosy je kochają:) Dzięki moim namowom kilka osób już się w nie zaoptzryła:)
10. Czy uważasz, że jesteś podatna na hasło "promocja", czy jednak nie kupujesz kolejnego kosmetyku, jeśli naprawdę nie jest Ci on potrzebny?
Kiedyś kupowałam tylko to co jest mi potrzebne, ale odkąd prowadzę bloga "promocja" działa na mnie jak magnez:)
11. Jakiego rodzaju wpisy na blogach kosmetycznych interesują Cię najbardziej?
Najbardziej lubię czytać o zakupach:) i posty lakierowe:)

***************************************
Pytania od Imprevisive:
1. Jaka jest Twoja ulubiona maska do włosów ?
Jedyną maskę jaką mam jest maska z Biovaxu, którą bardzo lubię:)
2.Czy olejujesz włosy?
 Tak. Początkowo zapierałam się, ale poległam i chociaż 2 razy w tygodniu ale muszę to robić:)

3.Jaki jest kosmetyk bez , którego nie możesz żyć ?
(nie licząc kosmetyków do pielęgnacji) to zdecydowanie jest to podkład.
 
4.Twój ulubiony tusz do rzęs
Essence MultiAction wersja różowa.
5.Jaki blog o pielęgnacji włosów polecas?
6.Czy uważasz , że odstawienie silikonów (w pielęgnacji włosów) jest słuszne ?
Próbowałam kilka razy myć włosy szampanami delikatnymi, bez silikonów i moje włosy nie polubiły tego. Ostatnio zmieniłam trochę swoją pielęgnacje i te "dobre" szampony używam tylko do zmywania olejków. 
7.Który element makijażu jest u Ciebie obowiązkowy ?
Podkład oczywiście, tusz i wykonturowanie buzi.
8.Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki ? 
Hmmmm szczerze to nigdy nie liczyłam ale 300-400 będzie napewno.
9.Wyznajesz zasadę tanie nie znaczy złe ?
Tak:) 

10.Jaka jest Twoja urodowa obsesja?
Paznokcie, które muszę mieć zawsze pomalowane i coraz bardziej popadam we włosomaniactwo:)
 
11.Czy ktoś z Twojego otoczenia wie , że prowadzisz bloga , czy jest to Twój mały prywatny świat ? 
Najbliższe otoczenie wie, tzn chłopak, siostra, rodzice.  


Taguję:
Asqua http://kosmetyczneobserwacje.blogspot.com/
PureMorning http://pure-morning123.blogspot.com/
Nowicjuszkę http://kosmetyki-nowicjuszki.blogspot.com/
Mysia Pysia http://babskiesprawy1.blogspot.com/
Anię http://tusziwanilia.blogspot.com/
niemenka88 http://niemenka88.blogspot.com/


Moje pytania
1. W jakim wieku zaczęłaś się malować?
2. Czym się kierujesz przy kupowaniu kosmetyków? Ceny, składy, opinie innych, reklama....
3. Jaki kosmetyk ostatnio kupiłaś?
4. Jak dziś jesteś umalowana?
5.Z czego się składa Twój podstawowy makijaz?
6. Ulubiony kosmetyk do włosów to......
7. Twoje największe osiągnięcie w dotychczasowym życiu?
8. Wyobraź sobie, że możesz na jeden dzien zamienic się w zwierzę, co to by było?
9.Jeśli byś mogła co byś w sobie zmieniła?
10. Co robisz na codzień?
11. Co planujesz robic w długi majowy weekend:)



A jeśli macie ochotę możecie poprostu odpowiedzieć na pytania w komentarzach, jeśli Tag się Wam spodobał:)

Edit:

Otagowała mnie Moniak85 z bloga http://kulkaowszystkim.blogspot.com/ 

Pytania:
1. Twój ulubiony kosmetyk do makijażu?
Róże Inglota i paletki Sleeka

2. Gdzie najchętniej jeździsz na wakacje i dlaczego? (podaj miejscowość)
Jednego miejsca jakoś specjalnie nie mam, uwielbiam jeździć nad Polskie morze:) Jest jedno takie miejsce do którego uwielbiam jeździć i jest to Giżycko na mazurach. To miasto ma to coś w sobie:)

3. Najgorszy bubel kosmetyczny, z jakim miałaś do czynienia?
Hmmmm najgorzej wspominam płyn micelarny z AA Wrażliwa natura.

4. Jak dbasz o swoje włosy?
Oj tu ostatnio lista produktów ciagle się zmienia. Ostatnio moje włosy strasznie się buntują i codziennie musze je myć. Obecnie raz w tygodniu myję ją odzywka z Babassu z Isany, 2-3 razy w tygodniu nakładam olejki, 1 w tygodniu maseczka z Alterry wersja z granatem i 1 w tygodniu maska z Biovaxu. Oleje zmywam szamponem z Alterry wersja z pszenicą, a  w pozostale dni Ziają do włosów przetłuszczających. 
Mniej więcej ta to wygląda. 

5. Twój ulubiony podkład?
Przez długi czas był to Revlon Colorstay, obecnie zaczyanm się szczególnie lubic z Podkładem kryjącym z Pharmacerise. 

6. Makijaże której znanej osoby podobają Ci się najbardziej?
Ciężko jest mi siebie określić. 

7. Twój ulubiony serial to?
Wszelakie polskie tasiemce:) Poczynając od M jak miłośc, po Pierwszą miłość a kończąc na Na dobre i na złe:)

8. Który znany facet podoba Ci się najbardziej?
Chyba nie będę oryginalna jak wskaże na Zakościelnego,Wentwortha Millera czy tez Małaszyński:)

9. Twoja ulubiona piosenka/ulubiony wykonawca?
Zawsze wzruszam się przy piosence Celine Dion z Titanica. A ulubionego wykonawcy nie mam. 

10. Na co przeznaczasz najczęściej "wolną kasę"?
Nie będzie chyba zdziwienia jak napiszę, że na kosmetyki:)

11. Dlaczego Twój blog ma nazwę taką a nie inną?
Od mojego osobitego, prywatnego imienia:):)
 
**********************************
 
Pytania od eMCe2 z bloga http://zyciemarzycielki.blogspot.com/ 
 
1)Ulubiony sport?
A żebym ja uprawiała jakiś:)

2)Film vs Książka?
Niestety jestem z typu leniwców i zdecydowanie będzie to film.

3)Wygoda czy ładny wygląd?
Zawsze można połączyć elegancje z wygodą:)

4)Trampki czy szpilki?
 Zależy gdzie, do pracy szpilki na wypad ze znajomymi trampki.
 
5)Ulubiony serial?
 Pytanie od Moniki numer 7
 
6)Interesujesz się modą?
Tak, ale z umiarem wprowadzam ją w moje życie. 
 
7)Masz rodzeństwo?
Tak młodszą siostrę.
 
8)Najpiękniejsza chwila życia?
 Hmmmm myślę, że jest to nasz własny ślub jak i narodziny dziecka. Ja ani jednego ani drugiego jeszcze nie przeżyłam.
 
9)Nk czy Facebook?
Obecnie Facebook.
 
10)Dążysz do celu?
Tak, ale nie po trupach.
 
11)Wakacje: gdzie?
Zdecydowanie będa to wakacje nad morzem


Pozdrawiam 
Was cieplutko:)

17 komentarzy:

  1. dużo wydajesz na kosmetyki, ja staram się ograniczać tak do 100-150zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miesiącu przeciętnie jestem 2-3 razy w Rossmanie i nie wiedzieć czemu zawsze zostawiam tam ok 50 zł, do tego raz w miesiącu odwiedzam Naturę i zakupy online... Tu 50, tam 40, tam 80 i sumka się zbiera...

      Usuń
    2. Ja wiem, czy dużo? To kwestia osobista. Jak kogoś stać, to czemu nie. Są panie które kupują jeden krem za 300 zł :)

      Usuń
  2. Och, muszę wymyślić jakieś fajne pytania. No i oczywiście odpowiem na Twoje jak nabiorę troche weny :D

    Kiedyś też myślałam, ze bez podkładu nie wyjdę z domu, ale teraz (zwłaszcza przy temperaturze 30 st.) jakoś daję radę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, z chęcią odpowiem :) ja również mam manię lakierów do paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otoagownie :))Jest to bardzo ciekawy TAG :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja manii paznokciowej nie mam, ale też nie cierpię nie mieć pomalowanych paznokci przynajmniej tą odżywką. Inaczej mam wrażenie, że mnie bolą... :/

    Olejki Alterry też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana dziękuję za otagowanie mnie :) na pewno szybko odpowiedzi znajdą się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za otagowanie Anulko :* z pewnością odpowiem, może nawet zaraz :) jak tylko zakończę rundkę po blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio staram się nic nie kupować z kolorówki, mam wszystko co mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie tu:) pytanie techniczne, gdy kogoś otagujesz tzn wrzucisz jego link w notke to ta osoba dostaje jakies specjalne powiadomienie? bo w sumie jak nie zajrzy na bloga to sie nie dowie prawda?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie wykonturowanie buzi również jest obowiązkowe!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. oj :/ u mnie przez blogi też hasło promocja zaczęło działąś nadzwyczajnie mocno ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się nie maluje, ale ciekawy sposób na siebie, ja obserwuję, mam nadzieje że ty też bd ; >

    OdpowiedzUsuń
  13. A dla mnie jest ważna pielęgnacja oprócz paznokci też dłoni. Są one straszne. suche i zmarszczki ;?
    Zapraszam:
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. tez mam czesto problemy, z czestym zmywaniem lakieru do paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest mi naprawdę miło, że polecasz mój blog, i to obok takich jak blog Anwen czy Blondhaircare. Dziękuję kochana:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.