piątek, 18 maja 2012

Post urodzinowo-niespodziankowy

Witam Was ponownie,

w związku z tym, że we wtorek mój blog skończył 6 miesięcy, a dzisiaj urodziny mam ja ( ależ ja stara jestem 24 lata na karku.......) postanowiłam, że zrobię zrobię którejś z was małą niespodziankę:)

Niespodzianka liczy  dosłownie kilka rzeczy, na rozdanie za mało, tak więc pomyślałam, że najrozsądniej będzie jeżeli dostanie mini niespodziankę osoba, która najczęściej komentowała mój blog w ciągu tych 6 miesięcy.

Tak więc ogłaszam, że niespodzianka



wędruje do:

Kochana gratuluję:)!!
Czekam na meila z adresem abym mogła wysłać paczkę ( mój adres ania-anula1988@o2.pl) Czekam do poniedziałku, jeśli się nie odezwiesz niespodzianka powędruje do drugiej Top Komentatorki po  Tobie:)

Cały czas zbieram produkty na rozdanie, nie chciałabym aby to były pierwsze lepsze kosmetyki, które dostępne są w każdym sklepie aby tylko były.... Pamiętajcie, że cierpliwość popłaca. 

Nie pokazuje zdjęcia z niespodzianką, pytanie do zwyciężczyni jeśli chcesz wiedzieć co znajdziesz w środku napisz a ja zamieszczę fotkę, jeśli nie to zawartość zostanie moją słodką tajemnicą:)

Myślę, że to bardzo fajny pomysł z takim wyróżnieniem i pomyślę o częstszych niespodziankach tego typu:)

Tym czasem czekam do 15, aby wyjść z pracy i świętować urodziny:)!!



Pozdrawiam
Ania
Pozdrawiam

47 komentarzy:

  1. gratuluję
    wszystkiego dobrego dla Ciebie i bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki :)

    Ja również składam najserdeczniejsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszego :* Ty się tak nie postarzaj Bejbe, bo ja w grudniu kończę 25 lat a ćwierćwiecze nie brzmi zbyt dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mało brakowało :D gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oho, w prawdzie daleko jestem w "top" ale wynik 22 to i tak dużo :D.
    A ode mnie sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat dla Ciebie i bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki ;) sto lat ♥ raz jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyyystkiego Najjjjjlepszego :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Ci życzę!!!

    S.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja przy tobie to jeszcze z pieluch nie wyrosłam ;)
    wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka miła niespodzianka,dziękuję bardzo***...już wysyłam maila:))
    Kochana życzę ci wszystkiego najlepszego,spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. SPEŁNIENIA WSZYSTKICH MARZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj nie jesteś taka stara! ALE NAJLEPSZEGO!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego naj Kochana :)
    No i gratuluję mega komentatorce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego przenajlepsiejszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no to gratuluje zwyciężczyni i Tobie wszystkiego naj naj najlepszego :* !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego Najlepszego. ;) i gratuluje zwyciężczyni... ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego naj:) z okazji Twoich urodzin i pół roku bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!
    + gratulacje dla zwyciężczyni :)

    PS: wcale nie jesteś stara ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej kochana możesz mi napisać czy doszedł do ciebie mail z adresem,coś mi się dzieje z pocztą i niektóre wiadomości nie dochodzą:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego co najlepsze :* SPełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego! :) Zawsze możesz mówić, że masz 18 lat i od cholery miesięcy ;)
    Mnie w tym roku stuknie 26.... ale zatrzymałam się na 22 i jakoś nie mogę zapamiętać, że mam już więcej i zawsze muszę liczyć ile naprawdę mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ takie niespodzianki są miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. najlepszego:D Świetny blog, będę odwiedzać :P
    Zapraszam:
    http://wykrzywilesmiusta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuje Wam ślicznie za życzenia:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. oho, to współczuję... zdecydowanie lepiej siedzieć w chłodnym mieszkaniu w takie upały niż w nagrzanej hali.. oby szybko minęło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. najlepszego ;)

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.