poniedziałek, 21 listopada 2011

Zakupy

Hej,

dzisiaj przedstawiam wam moje nowe nabytki poczynione w sobotę:
  • EVELINE  lekkie stopy,
  • Soray peeling morelowy wszystkim dobrze znany (zakupiony pod wpływem pozytywnych opinii),
  • Ziaja kozie mleko, krem nawilżający do twarzy,
  • AA antipespirant,
  • Air Wick, świeczka zapachowa,
  • Aspiryna (do maseczki aspirynowej, którą zaczęłam wdrażać do swojej pielęgnacji)
  • Rimmel, puder brązujący:



W sklepie ( Rosmann) zachwyciło mnie to cudo. Wierzchnia warstwa pokryta jest złotymi drobinkami, która już po drugim użyciu znikła z pola widzenia( na pierwszym zdjeciu można dostrzec, gdzie było używane). Jednak pomimo to daje przepiękny efekt na twarzy.
Tylko nie wiem czy to jest coś nowego z rimmela, czy to jakiś stary produkt???Czy ktoś coś wie na ten temat?? Wcześniej nie spotkałam się z tym produktem....może go poprostu przeoczyłam, a wystawali go bo chcieli się go pozbyć.....

Pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. krem z zajki jest super, ja już kończę drugie opakowanie :) a jesli chodzi o filmy to są gusta i guściki :) "Listy do M" to komedia romantyczna a :wyjazd integracyjny" nie ma nic związanego z romantyzmem :) więc mozna powiedzieć, że należą do troszkę innych kategorii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.