wtorek, 15 listopada 2011

Lizak na ustach :)

Co jakiś czas zdarza mi się zamówić coś z AVONU, nie które produkty mają kiepskiej jakości, jednak inne są godne uwagi. Ostatnio moja uwagę przykuły słodkie balsamy do ust z serii ColorTrend.
Do wyboru mamy następujące smaki:
  • lizak na patyku,
  • jabłko w karmelu,
  • ciastko z cukrem.
Ja wybrałam pierwszy smak :)

Cena takiej słodyczy to 7 zł, a jego waga to 4g.

Opis towaru ze strony www.avon.sklep.pl:
Wszyscy lubią słodycze. Zwłaszcza te, które nie tuczą, pięknie pachną i jednocześnie pielęgnują skórę. Avon przedstawia nowy pielęgnacyjny smakołyk - słodki balsam do ust z serii ColorTrend. Balsam odpowiednio zadba o usta, a także zaspokoi potrzeby łasuchów będących na diecie.
Balsam zapewni ustom odpowiednią pielęgnację i ochronę. Kosmetyk nawilży i zregeneruje nawet mocno przesuszone usta, jednocześnie nadając im miękkość i gładkość. Natłuszczający balsam dostępny jest w trzech wersjach aromatycznych.

Według mojej opinii:
Smak jak i zapach jest niesamowity. Jednak przez to co  krótko utrzymuje się na ustach, ponieważ odrazu jest zjadany z nich :) Tu naprawdę balsam jest fajny. Co do pielęgnacji to nie podzielam ich zdania, to nie jest balsam, który będzie nam nawilżał usta. No może bezpośrednio po nałożeniu nam je natłuszcza, ale nie jest to na pewno ochrona na tą porę roku. Ponadto nadaje lekko różowy kolor co mi osobiście nie przeszkadza. 

Ogólnie rzecz biorąc fajny produkt ze względu na smak i zapach. Myślę, że jak będę miała możliwość to zakupie sobie jabłko w karmelu....mmmm mniam napewno jest przepyszna :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.