czwartek, 17 listopada 2011

Butki :)

Witam,

dzisiaj rozszerze swój wpis z wczoraj odnośnie butów, kóre pokazywałam.
Aż dziwne, że jeszcze rok temu bałam się cokolwiek kupić z internetu, teraz to mogłabym nie wychodzić z domu, tylko klik, klik i do koszyka ( może trochę przesadziałam:)) Ale fakt faktem zakupy przez allegro czy sklepy internetowe są mega wygodne. Ja jak narazie nie zostałam oszukana ani nic może dlatego moje podejście jest takie optymistyczne.

O stronce http://www.czasnabuty.pl/ wyczytałam u którejś z bloggerek, weszłam, poszperałam i wyczaiłam buty, które są hitem tego sezonu. Mowa tu o:

Mój kolor to khaki. Cena 89 zł przesyłka 12, więc za 102zł mamy fajne butki. Na taką pogodę jaką teraz mamy (jest zimno ale nie pada) naprawdę są super.
Najważniejsze to to, żeby od nóg było ciepło i one to zadanie wykonują w 100%. Mają grubą, mocną kuczukową podeszwę.
Niestety moim zdaniem nie do wszystkiego pasują tego typu buty, np. do spódnic czy sukienek nie bardzo  fajnie to wygląda, ale do jeansów czy leggisnów naprawdę ok to wygląda.

Po szybkiej wysyłce (2 dni) postanowiłam, że zamówie jeszcze jedne, do latania po biurze.


Moje z pierwszego zdjęcia są te drugie, które w rzeczywistości są nieco ciemniejsze. Ich cena to 69 zł plus przesyłka. "Szły" do mnie 24 h.
To tych bucików mam mieszane uczucia... Na minus wpływa jedna rzecz, a mianowicie to, że pieką mnie palce kiedy w nich chodzę, ale zapewne to kwestia ich rozszerzenia. A poza tym są mega wygodne i bardzo mięciutkie w środku. Trochę ciężkawe, ale tragedii nie ma.  I co jeszcze ważne przepięknie wyglądają na nodze, zarówno do spódnicy jak i do spodni.

Jak zauważyłam czasem ciężko dostać u nich kolor lub rozmiar jaki chcemy, trzeba śledzić ich stronkę lub funpage.

Życzę miłego dnia,

Pozdrawiam:)

1 komentarz:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.