wtorek, 15 listopada 2011

Trochę prywaty

Jako, że jestem w tym całym "interesie" nowa czuje jakąś wewnętrzną potrzebę napisania kilku słów o sobie.
A więc mam (prawie) 23 lata, jestem na drugim (ostatnim) roku studiów magisterskich na kierunku finanse i rachunkowośc. Od dwóch lat pracuję już zawodowo ( o ile można nazwać pracę w nie swoim zawodzie). Co robię? Jestem pracownikiem biurowym w państwowej firmie. No i oczywiście sfera uczuciowa :) Mam faceta od (już!!) pięciu lat.
Moja przygoda taka głębsza z kosmetykami zaczęła się dokładnie rok temu od filmików na youtube. Muszę przyznać, że przez ten rok niesamowicie dużo się nauczyłam (np. jeszcze rok temu nie wiedziałam, że istnieją takie rzeczy jak baza pod cienie, bronzer czy pędzel do podkładu). I muszę tu przyznać, że te rzeczy bardzo ułatwiają mi życie. Blogi zaczęłam czytać jakieś 4-5 mięsięcy temu. Aż pewnego pięknego dnia sama chciałam zobaczyć jak prowadzi się takie coś i założyłam własnego osobistego bloga :) Oby szybko mi się nie znudziło:)
Narazie tyle ode mnie. Uważam,że z każdym postem poznajemy bardziej człowieka i mam nadzieję, że tak samo będzie ze mną.

POZDRAWIAM :*

1 komentarz:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.