niedziela, 29 stycznia 2012

Ziaja, Krem pod oczy z bławatkiem

Hejka Dziewczyny,

Dzisiaj przychodzę do Was z niedzielną recenzją kremu pod oczy z Ziaji
Już chyba nie raz wspominałam, że sińce pod oczami mam odkąd pamiętam, w sumie to nawet się do nich przyzwyczaiłam, ale i tak żyje złudzeniami, że istnieje jakiś krem, który mi pomoże w ich zmniejszeniu.
Odrazu piszę, że ten krem nie należy do takich.

Przechodzę do setna tego posta:





Nazwa: Ziaja, HerbikaPlant, Krem pod oczy z bławatkiem

Pojemność: 15 ml,

Cena: ok 5 zł

Co obiecuje Nam producent:

Lekki, nieperfumowany krem do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu z bogatym kompleksem substancji aktywnych.
Rozjaśnia cienie pod oczami oraz wyraźnie zmniejsza ich widoczność.
Nawilża, tonizuje i lekko napina naskórek.
Aktywnie odżywia i doskonale uelastycznia skórę.
Skutecznie wygładza drobne zmarszczki.
Substancje aktywne:
wyciąg z bławatka, witaminy A i E, prowitamina B5 (D-panthenol)

Opakowanie: tubka zakończona dzióbkiem, produkt bardzo łatwo wydostać z opakowania.

Przez jaki czas używam: 1,5 miesiąca rano i wieczorem.

MOJA OCENA:
Z czego wywiązał się producent według mnie:
- lekki, nieperfumowany krem,
- nawilża
- rozjaśnienie jest bardzo, ale to bardzo minimalne.

Plusy:
- dość dobrze nawilża,
- wydajny,
- tani,
- szybko się wchłania (można stosować pod makijaż),
- wygodny w aplikacji.

Minusy:
- nie zmniejsza cieni, a rozjaśnienie ich jest minimalne,
- przy większej ilości nałożonego produktu podrażnia mi oczy,
- nie wygładza nawet tych drobnych zmarszczek .

Ogólna ocena: 2/5

Czy polecam: nie
Czy kupię ponownie: nie


Znalazłyście swój idealny krem pod oczy?
A może miałyście ten, podzielcie się swoją opinią w komentarzach.

Życzę Wam przyjemnej niedzieli
Ania:*:*


26 komentarzy:

  1. miałam go wypróbować, ale jednak powstrzymam się z kupnem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli oczekujesz od kremu pod oczy tylko nawilżenia to się sprawdzi.

      Usuń
  2. a ja używam obecnie clareny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A już miałam nadzieję, że znalazłam coś na moje cienie pod oczami :( szkoda, że tak kiepsko działa

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też podrażniały kremy pod oczy ziaji. Ja lubię all about eyes z Clinique - działa:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go.. Muszę coś kupić bo używam z Flos leku, ale też nie zachwyca, oprócz przyjemnego chłodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jeszcze nie znalazłam tego idealnego kremu pod oczy :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie mam pietruszkowy-przeciwzmarszczkowy i też nie jestem zadowolona. Bławatkowy kupiłam jakiś czas temu i po Twojej recenzji widzę, że też okaże się bublem.
    Na razie nie znalazłam dobrego kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z flos leku i nie byłam zadowolona, po ziaję też sięgać nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze...
    a musze coś wykombinowac na moje cienie pod oczami;((
    jak coś super znajdziesz, to koniecznie napisz o tym notke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że będę szukać i szukać i szukać i tak nic dobrego nie znajdę:(

      Usuń
  10. Ja mam straszne podkówki, ale już się do nich przyzwyczaiłam i nie walczę z tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się już przyzwyczaiłam jednak jestem jeszcze naiwna, bo jak zobaczę obietnica producenta o mam złudną nadzieję, że może mi pomoże.

      Usuń
  11. też szukam czegos na moje cienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo informacyjny post. dziekuje
    Zapraszam na moje blogi. Jak Cie sie spodobaja, zapraszam do obserwatorow a ja z chcia sie odwzdziecze.
    pozdrawiam.
    http://iwonkaxox.blogspot.com/
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem ale jakoś kremy pod oczy z ziaji mnie nie przekonują:)

    OdpowiedzUsuń
  14. musisz popytać w aptekach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam kiedyś żel z ziaji i u mnie się nie sprawdził - praktycznie się nie wchłaniał więc używałam go jedynie na noc. a rano i tak trzeba było zebrać resztkę, bo tworzyła klejącą powłoczkę...

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam ziajkowy nawilżający, oddałam mamie. Używałam też z arniką i dawał radę. Jednak teraz moim ulubieńcem jest krem na okolice oczu, ust i szyi z Jadwigi, ach szukałam tego! ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie znalazłam takiego kremu pod oczy, który uznałabym za idealny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety mam ten sam problem. Na razie zadowalam sie korektorem ale i tak marze by sie pozbyć tych podkówek pod oczami ;(
    Pewnie ten krem jest dla osób które mają delikatne cienie po nieprzespanej nocy, zaś ja mam od urodzenia. eh, trudno. Poza tym słyszałam, że okład z czarnej herbaty jest dobry, choć jeszcze nie próbowałam mam nadzieje, że troszkę pomoże ;)

    ___________________
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam krem pod oczy z Flos- leku, Ja mam do wrażliwych oczu, ale są chyba różne opcje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuje za przydatną recenzję, własnie zastanawiam się nad kremem pod oczy:)
    już wiem żeby na tego nie patrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy od orgaznimu :) nie patrz na to, co ona napisała :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.