sobota, 10 grudnia 2011

Szampon Czarna Rzepa Joanna

Hej,

dzisiaj przychodzę z recenzją szamponu, który był wielokrotnie zachwalany przez MsWeronike20 klik, więc jak zobaczyłam go w Rosmannie musiałam go kupić.




Pojemność: 200ml,
Cena: ok 6-7 zł

Plusy:
  • dobrze oczyszcza włosy,
  • nie obciąża ich,
  • przy regularnym stosowaniu:
          - wzmacnia włosy,
          - ogranicza ich wypadanie,
          - ogranicza przetłuszczanie się włosów,
  • dość wydajny,
  • nie podrażnia mi skóry głowy,
  • dobrze się pieni,
  • niska cena.
Minusy:
  • plącze włosy,
  • jak dla mnie ma bardzo nie przyjemny zapach.
 Na wizażu dziewczyny pisały, że u nie których powodował wysuszanie i łamliwość włosów. Ja czegoś takiego u siebie nie zauważyłam. Może dlatego, że obecnie nie stosuję go regularnie (1-2 mycia na 4 mycia w tygodniu).

Ogólna ocena: 9/10 (punkt odjęty za zapach, bo plątanie mogę znieść).

Czy kupię ponownie? Tak.

Czy polecam? Tak.

Używałyście tego szamponu?
A może mogłybyście mi inny polecić do włosów przetłuszczających się?


Moja liczba obserwatorów przekroczyła pierwszą barierę 50 osób, za co jestem Wam BARDZO BARDZO WDZIĘCZNA:)
Już wspominałam o planowanym rozdaniu, gdy  będę mieć ponad 50 obserwatorów, niestety muszę odłożyć to na czas poświąteczny, co jest spowodowane świątecznymi wydatki, a wypłata dopiero 27 grudnia. Nie chciałabym Wam kupować byle czego, więc muszę się wstrzymać, mam nadzieję, że poczekacie, POCZEKACIE?

9 komentarzy:

  1. i serio nie wypadają włosy?jak po takim szamponie to raczej cudów bym sie nie spodziewała, ale czasem moze zaskoczyc

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie lubię tego szamponu bo moje włosy są po nim matowe i strasznie poplątane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekamy:)
    Jakoś nie znam innych dobrych szamponów, tylko ten co tutaj przedstawiasz...wersję sprzed lat. Pamiętam jak śmierdział ten szampon:P

    OdpowiedzUsuń
  4. jak placze włosy to odpada, ja mam długie i dla mnie to koszmar

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy jeszcze tego nie miałam boję się puszenia włosów po nim mam z tym ogromny problem i zawsze z dwa razy się zastanowię jak kupuję kosmetyk do włosów:))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubię odżywki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. @ Zakręcony świat Wery
    Ja też w cuda nie wierze....ale na początku jak go regularnie stosowałam do każdego mycia zauważyłam znikomą ilość włosów na szczotce.

    @angelikaa172
    Mi też plącze włosy:)

    @Gyaruru
    Oj tak, śmierdzi i to strasznie, ale na szczęście zapach wypłukuje się.

    @anitk4
    Ja mam do ramion i u mnie jest ok, przy długich może się nie sprawdzić.

    @Makeupkama
    Ja zwiększone problemu z puszeniem nie mam, więc ciężko mi powiedzieć jak się zachowuje z takimi włosami.

    @ jjjustii
    Odżywki jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten szampon i odżywkę również. Wspominam go bardzo dobrze, mimo że troszkę śmierdzi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.