sobota, 2 czerwca 2012

Majowe denka

Czy tylko mi tak maj przeleciał jak szalony? Dopiero co robiłam denko kwietnia a tu już kolejne 31 dni przeleciało. Czas stanowczo za szybko leci. Ale co na ot poradzić...Zgodnie z wszech obecnie panującą tradycją zamykam miesiąc podsumowując projekt denko ( który dość marnie poszedł mi w tym miesiącu) oraz produktami, które wyjątkowo polubiłam w tym miesiącu.


1. Krem Dove

Wreszcie udało mi się go zużyć <jupi>. Końcówkę kosmetyku stosowałam na stopy i dłoni. Według mnie jest on bardzo  tłusty, ale nawilża dość słabo. Więcej raczej go nie kupię.

2. Floslek Krem wzmacniający naczynka.

Nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego wzmocnienia naczynek. Dzięki lekkiej konsystencji nadaje się pod makijaż, z nawilżeniem rewelacji też aż takiej nie ma. Nie wiem czy kupię ponownie.


3.  Floslek Żel pod oczy ze świetlikiem lekarskim i babką lancetowatą.

Nie mam określonego zdania na jego temat, sińców nie rozjaśnił, nawilżał tak średnio. Tej wersji już nie kupię. 

4. Odzywka wygładzająca Issana z babasu. 

Na moich włosach niestety się nie sprawdziła, bo strasznie mi je puszyła, jednak ja znalazłam dla niej inne zastosowanie, a mianowicie używałam jej do oczyszczania włosów, czyli myłam nią włosy raz w tygodniu. Kupię ponownie. 


5. Nawilżający żel Be Beauty 

Te produkty każdy zna a większość osób je bardzo lubi. Rozpisywac się chyba nie musze. Napewno kupię ponownie.

 6. Eveline płyn micelarny

Szału nie ma, dla mnie jest gorszy niż przeciętniak. Pomimo namachania się wieczorem by zmyć makijaż oka często budziłam się z tzw "pandą" pod okiem. Nie kupię ponownie.

7. Mgiełka Avon

No cóż, mgiełka jak mgiełka. Zawsze mam jakąś buteleczkę w domu.

8. Żel pod prysznic Nivea

Przepiękny zapach, nie wysusza skóry, dobrze się pieni. Jednak w regularnej cene jak na żel pod prysznic (ok 10zł)  jest trochę za drogi. Nie wiem czy kupię ponownie.

9.  Szampon do włosów Alterra, Morela i pszenica

Bardzo dobry produkt. Naturalny skład, dobrze oczyszcza włosy, znośnie pachnie. Ja go używałam do zmywania olejków  z wlosów. Na pewno kupię ponownie.

10. Podkład Revlon Colorstay

Swego czasu mój Faworyt wśród podkładów, zużyłam chyba z 5 buteleczek. Niestety zaczęłam go zdradzać i zostałam z innymi. Jednak myślę, że jeszcze go zakupię.


11. Lakiery, które zgęstniały.





12. Olay Emulsja nawilżająca

Dla mnie jest to bardzo dobry produkt na okres wiosenno/letni. Wspaniale nadaje się pod makijaż, dzięki lekkiej formule. Do obszerniejszej recenzji zapraszam Was TU!!!!



13.Rival de Loop, roll on pod oczy

Idzie do kosza, bo wogóle go nie używam, według mnie nie robi on nic, prócz lekkiego chłodzenia dzięki metalowej kuleczce. Leży już ponad rok, postanowiłam zrobić z nim porządek.


 A u Was jak denko? Bierzecie udział w tym projekcie?


Tym czasem idę odpoczywać po wczorajszej zabawie firmowej, z której wróciłam o 3 nad ranem, do tej pory nie czuję własnych nóg...


Buziaki 
ANIA 

32 komentarze:

  1. Floslek Krem wzmacniający naczynka uwielbiam też mi się skończył

    OdpowiedzUsuń
  2. mam teraz ten szampon z Alterry, kocham jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje denko pojawi się jutro. :) szampon z alterry na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar kupić tą odżywkę z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  5. wcale nie takie kiepskie jest Twoje denko :-) ja tez biorę w udział w tym projekcie i właśnie dziś post o moim denku na blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. spore denko :) u mnie się ta odżywka z Isany sprawdza bardzo dobrze, co jest przykładem na to, że nie raz jednej z nas coś nie pasuje, a druga się tym zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie tylko Tobie tak szybko przeleciał maj :D dużo Ci się uzbierało w maju, i napewno Twoje opinie przydadzą się w dalszym wyborze kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez obecnie używam ten żel z biedronki, jak za taką cenę jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj szybko przeleciał maj ...

    OdpowiedzUsuń
  10. ten dove jest okropnie tlusty bym powiedziala, a nawilza okropnie fakt :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja chyba wracam "do korzeni" - z początkiem miesiąca typuję, co się skończy i staram się skończyć :)
    sporo udało Ci się zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne denko:)Tez muszę się zabrac za zgęstniałe lakiery bo tylko miejsce zajmują.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie wykańczam żel Be Beauty, będę o nim niedługo pisać :)
    A z pudrem Syergen możesz zrobić tak, jak ja :P Spadł mi, niechcący oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, żeby pokazać jak robiłam ten wzorek, ale nie sądziłam, że ktoś będzie zainteresowany :)

      Usuń
  14. ten zel pod prysznic nivea to moj ulubieniec maja. zapach ma przesliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No,no dove,pod wrażeniem jestem,ja wszystko z dove wywaliłam,tylko dezodorant chyba zużyłam do końca,tak już miałam dość tych dziwnych zapachów,coś mi dove obrzydło i to chyb na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zastanawiam się nad kupnem emulsji z olay i odżywki z isany

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne denko :) u mnie trochę gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne denko :)
    ja kiedyś używałam tych mgiełek, ale doszłąm do wniosku że w moim przypadku to tylko strata kasy :)
    a z ozywki Isany jestem tak zadowolona że nie wyobrażam sobie żeby mogła przesuszyć włosy o.O

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne denko :) Revlon super kryje, ale teraz jest za ciężki...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawilżający żel be beauty - uwielbiam >)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak, odkładam puste opakowania cały czas, potem nagrywam na YT co zużyłam i od nowa :) Bo można utonąć w tym kosmetykach po prostu ;D A tak kuszą z każdej strony, że jak tu ich nie kupować:)!

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy blog, obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Revlon to mój faworyt:) A żelu z Be Beauty nigdy nie mogę upolować:(

    S.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię podkład revlona i chyba do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję zużyć:)
    robiłam ostatnio porządki i byłam zmuszona wyrzucić chyba z 10 zeschniętych lakierów:/

    OdpowiedzUsuń
  26. tyle produktów, a ja żadnego z nich nie próbowałam ;) widocznie jakoś rozmijamy się z naszymi gustami kosmetycznymi ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten mój jeden top siedzi na moich paznokciach od soboty i jak na razie trzyma się doskonale,nie odłazi,a o to mi właśnie chodziło:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odżywkę Issany miałam i u nie też się nie sprawdziła..

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam tą odżywkę z Isany! zarówno do mycia jak i nawilżania :) do kręciołków idealna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Odpowiedź na swój komentarz szukaj pod postem gdzie zostawiłaś swój komentarz.